REGULAMIN

REGULAMIN KLUBU SPORTOWEGO ProForma – Strength & Conditioning

§1

Postanowienia ogólne

  • Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa ogólne zasady korzystania przez uprawnioną do tego osobę (dalej „Klient”) z Klubu sportowego ProForma – Strength & Conditioning oraz znajdującego się w nim sprzętu treningowego i wyposażenia,  Właściciel  LUK STRONG Łukasz Bernat NIP: 914-15-30-354 oraz REGON: 380092111
  • Klient może korzystać z usług oferowanych przez Klub na podstawie umowy o świadczenie usług zawartej z Operatorem, z zastrzeżeniem wariantu karnetu (abonamentu do korzystania z usług oferowanych w Klubie – dalej „Karnet”) wybranego przez Członka Klubu, albo na podstawie honorowanej przez Operatora karty partnera (dalej „Partner”), będącego jeden z podmiotów z którym Operator zawarł stosowne porozumienie. Operator w prowadzonym przez siebie Klubie honoruje następujące karty:
    1. Fit Profit/ Fit Sport, których operatorem jest Vanity Style sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jasna 24, 00-054 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod KRS 0000293511, NIP 7010098352, REGON 141185131, kapitał zakładowy w wysokości 62 500,00 zł;
    2. MEDICOVER SPORT, których operatorem jest OK SYSTEM POLSKA S.A.  z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod KRS 000042558, NIP 525235427, REGON 140428695, kapitał zakładowy w wysokości 6 068 072,00 zł (opłacony w całości);
    3. Multisport, których operatorem jest BENEFIT SYSTEMS S.A.  z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod KRS 0000370919, NIP 8361676510, REGON 75721670, kapitał zakładowy w wysokości 2 858842,00 zł (opłacony w całości);
  • Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy o świadczenie usług zawartej
    z Operatorem lub Umowy Partnerskiej, przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, adres zamieszkania, email, numer ICE) w celu rejestracji jako Członek Klubu oraz w celu realizacji postanowień umowy o świadczenie usług zawartej z Operatorem lub Umowy Partnerskiej.
  • Zakres, w jakim Klient może korzystać z usług oferowanych w Klubie, określa odpowiednio wariant Karnetu wybranego przez Klienta albo honorowane przez Operatora warunki umowy zawartej przez Klienta z Partnerem.
  • Bez względu na podstawę uprawnienia do korzystania z usług oferowanych w Klubie, Klient przebywający na terenie Klubu , zobowiązany jest stosować się bezwzględnie do postanowień niniejszego Regulaminu Klubu oraz pozostałych regulaminów i instrukcji obsługi sprzętu treningowego i wyposażenia, znajdującego się na terenie Klubu.
  • Klient Klubu może korzystać z usług Operatora w dniach i godzinach otwarcia Klubu. Godziny otwarcia Klubu wskazane są w ogólnodostępnym miejscu w Klubie oraz na stronie Internetowej. Jednocześnie Klub zastrzega sobie prawo do zmiany lub skrócenia godzin otwarcia Klubu w święta państwowe lub kościelne.
  • Operator ma prawo do czasowego nieświadczenia usług i zamknięcia Klubu w celu przeprowadzenia w nim prac konserwatorskich, remontów lub innych koniecznych działań, na warunkach określonych w umowie na podstawie której Klient korzysta z usług oferowanych w Klubie.
  • Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz:
    1. wnoszenia, spożywania, używania i pozostawania pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających;
    2. palenia tytoniu oraz korzystania z elektronicznych papierosów;
    3. krzyczenia i używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe;
    4. handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam oraz ulotek;
    5. wprowadzania zwierząt;
    6. wnoszenia niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych;
    7. prowadzenia działalności bez zgody Klubu, w szczególności treningów personalnych.
  • Członkowie Klubu, przebywający na terenie Klubu, zobowiązani są do:
    1. przestrzegania powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego, zasad dobrego zachowania i szacunku w stosunku do pozostałych ćwiczących osób;
    2. powstrzymania się od zachowania mogącego narazić mienie Klubu na uszkodzenie lub zniszczenie; c. zachowania czystości oraz powszechnie przyjętych norm higieny;
    3. podporządkowania się poleceniom pracowników i obsługi Klubu;
    4. zapoznania się z instrukcjami użytkowania sprzętu (uzyskanie informacji od personelu Klubu) przed przystąpieniem do jego używania;
    5. zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Klubu;
    6. odkładania używanego sprzętu na miejsce do tego przeznaczone;
    7. używania ochraniaczy na stopy (np. klapki z antypoślizgową podeszwą) podczas korzystania z natrysków;
    8. posiadania i używania osobistego ręcznika;
    9. noszenia na terenie Klubu zmiennego, krytego obuwia sportowego, różnego od tego, w którym przyszedł do Klubu. Obuwie należy zmienić w szatni, przed wyjściem do innych pomieszczeń. Obuwie sportowe musi być odpowiednie do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Niektóre zajęcia wymagają uczestnictwa bez obuwia;
    10. opuszczenia klubu najpóźniej w godzinie jego zamknięcia.
  • ProForma – Strength & Conditioning nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Klubu lub bez uprzedniego zapoznania się z wyżej wymienionymi zasadami. Wszelkie skutki powyższego działania całkowicie obciążają Członka Klubu.
  • Każdy Członek Klubu korzysta z usług ProForma – Strength & Conditioning w dobie COVID-19 na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko.
  • Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi Klubu o ciąży lub ewentualnych dolegliwościach zdrowotnych (w szczególności schorzeniach cukrzycowych, chorobach serca, niskim i wysokim ciśnieniu itp.). Klient przystępując do wykonywania ćwiczeń, mimo przeciwwskazań zdrowotnych lub braku uprzedniej konsultacji, czyni to na własną odpowiedzialność i ryzyko.

13.  Osoby korzystające z Usług Klubu zobowiązane są do poinformowania Klubu (formularz) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania intensywnych ćwiczeń fizycznych (typu crossfit) oraz że mają świadomość specyfiki zajęć prowadzonych w Klubie oraz mogących wystąpić w trakcie nich kontuzjach

  • Członek Klubu wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku na potrzeby promocji Klubu we wszelkich mediach jakimi dysponuje Klub, dotyczy to zarówno zdjęć i filmów z zajęć grupowych oraz siłowni, jak również organizowanych imprez.
  • Wizerunek Członków Klubu podlega ochronie prawnej oraz będzie wykorzystywany z zachowaniem najwyższej staranności oraz dbałości o zachowanie norm moralnych i społecznych.
  • Wizerunek Członka Klubu będzie rozpowszechniany wyłącznie w sytuacji, w której będzie on stanowił jedynie szczegół całości takiej jak: zgromadzenie, trening grupowy, impreza okolicznościowa itp.
  • ProForma – Strength & Conditioning nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do zasad korzystania z Klubu, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Naruszenie postanowień Regulaminu upoważnia Operatora do rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia.

§2

Siłownia i zajęcia grupowe

  • W trakcie korzystania z siłowni lub zajęć grupowych Członek Klubu zobowiązany jest stosować się do zaleceń i wskazówek instruktora zajęć grupowych lub instruktora/opiekuna siłowni.
  • Podczas ćwiczeń z wykorzystaniem sprzętu sportowego Członek Klubu zobowiązany jest do korzystania z własnego ręcznika, umieszczanego na sprzęcie z którego korzysta.
  • Członek Klubu zobowiązany jest do korzystania ze sprzętu sportowego, znajdującego się w Klubie, zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami personelu Klubu.
  • Po skończonym treningu Członek Klubu zobowiązany jest do odłożenia sprzętu na swoje miejsce i zostawienia po sobie porządku.
  • Instruktorzy Klubu oraz zewnętrzni trenerzy personalni mogą prowadzić treningi indywidualne pod warunkiem zgody Managera Klubu, podpisania odpowiedniej umowy oraz akceptacji regulaminu (Załącznik nr 4 do OWU) oraz uiszczenia stosownej opłaty.
  • Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc na siłowni.
  •  Uczestnictwo w zajęciach grupowych odbywających się na sali przygotowania motorycznego cross dla Członków Klubu (również dla tych z Umową Partnerską / kartami Multisport, Fit Profit, Fit Sport, MEDICOVER SPORT ,) wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca na dane zajęcia.
    1. Rezerwacji można dokonywać osobiście w recepcji Klubu, za pomocą systemu zapisów on-line na stronie Internetowej https://proformastrengthconditioning.wod.guru/  oraz za pomocą aplikacji mobilnej WODGURU
    2. Zapisu na zajęcia można dokonywać najwcześniej 72h przed  danymi zajęciami i odwoływać  najpóźniej trzy godziny przed rozpoczęciem zajęć.
    3. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych w przypadku, gdy liczba zapisanych na te zajęcia Członków Klubu jest mniejsza niż pięć osób.
    4. Członek Klubu może odwołać rezerwację miejsca na zajęciach grupowych najpóźniej na jedną godzinę przed ich rozpoczęciem. Odwołania rezerwacji można dokonać osobiście w recepcji Klubu, telefonicznie, za pomocą systemu zapisów on-line na stronie Internetowej https://www.trainingplan.com.pl/ oraz poprzez aplikację mobilną WODGURU
  • W przypadku Karnetów  „OPEN ” oraz Umów Partnerskich (karty Multisport, Fit Profit, Fit Sport, MEDICOVER SPORT,), trzykrotna nieobecność Członka Klubu na zajęciach grupowych w okresie 21 dni, bez wcześniejszego odwołania rezerwacji, skutkuje zablokowaniem konta Członka Klubu na 7 dni i brakiem możliwości dokonania w tym czasie rezerwacji na zajęcia grupowe. Zablokowany Członek Klubu może w takiej sytuacji zarezerwować miejsce na zajęcia grupowe wyłącznie w recepcji Klubu, najwcześniej na 30 minut przed rozpoczęciem zajęć grupowych, w których chce uczestniczyć.
  • Członek Klubu jest zobowiązany do punktualnego wejścia na salę zajęć grupowych. Ze względów bezpieczeństwa instruktor zajęć grupowych (dalej: „Instruktor”) może poprosić spóźnionego Członka Klubu o opuszczenie sali.
  • Dokonanie rezerwacji i punktualne przybycie na zajęcia grupowe gwarantują uczestnictwo w nich. Jeżeli Członek Klubu spóźnia się, jego miejsce na zajęciach grupowych może zająć Członek Klubu z listy rezerwowej.
  • O wpuszczeniu na salę zajęć grupowych Członków Klubu, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej, decydują wyłącznie pracownicy recepcji Klubu (nie Instruktor).
  • W przypadku powzięcia przez Instruktora wątpliwości co do zgodności ilości osób na sali zajęć grupowych z ilością osób zapisanych na zajęcia, Instruktor uprawniony jest do pobrania z recepcji listy z zapisami i zweryfikowania tożsamości osób przebywających na sali, z jednoczesną możliwością zażądania opuszczenia sali przez osoby, które na liście się nie znajdują.
  • Członek Klubu, będący na zajęciach grupowych po raz pierwszy, jest zobowiązany przed rozpoczęciem zajęć grupowych do poinformowania o tym fakcie Instruktora.
  • Członek Klubu korzystający z zajęć grupowych jest zobowiązany do poinformowania Instruktora o gorszym samopoczuciu, urazach, ciąży oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych. Instruktor w takiej sytuacji może podjąć decyzję o nie wpuszczeniu Członka Klubu na zajęcia.
  • Do sterowania sprzętem audio, klimatyzacją oraz oświetleniem Klubu upoważniony jest wyłącznie pracownik Klubu.
  • O otwarciu lub zamknięciu drzwi i okien decyduje wyłącznie pracownik Klubu.
  • Operator zastrzega sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupowych, zmiany rodzaju zajęć lub Instruktora oraz odwołania zajęć grupowych w sytuacjach nagłych lub w przypadku wprowadzania zmian w grafiku.

             §3POLITYKA PRYWATNOŚCI

 
1.    Wszelkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji Klientów Klubu są przetwarzane, gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1000.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119, str. 1 ze sprostowaniem), zwane dalej łącznie RODO.
2.    Członkowie Klubu w momencie zakupienia Karty Uczestnictwa/Karnetu Klubu potwierdzają zapoznanie się i akceptację Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych w Klubie ProForma – Strength & Conditioning
3.    Klienci Klubu w momencie zakupienia Karty Uczestnictwa/Karnetu Klubu wyrażają zgodę na udostępnienie swojego wizerunku, w szczególności na wykorzystywanie, utrwalanie, obróbkę oraz powielanie wykonanych zdjęć/filmów oraz innych audiowizualnych form utrwalania wizerunku za pośrednictwem dowolnego medium, wyłącznie w celu informacji i promocji działań Klubu Sportowego ProForma – Strength & Conditioning
4.    Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim i będą używane wyłącznie w celach marketingowych Klubu.
5.    Administratorem danych osobowych (ADO) jest ProForma – Strength & Conditioning, email: centrumproforma@gmail.com

                        §4Wypowiedzenie umowy

  •  Strony posiadają uprawnienie do wypowiedzenia umowy korzystania z usług Klubu.
  • W szczególności po stronie Operatora występuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy, gdy:
    1. powstanie na koncie Członka Klubu zaległości w opłatach za co najmniej dwa pełne okresy rozliczeniowe;
    2. naruszenie przez Członka Klubu postanowień Regulaminu Klubu oraz OWU;
    3. naruszenie przez Członka Klubu któregokolwiek z postanowień Umowy w sposób powodujący zagrożenie dla życia lub istotne zagrożenie dla zdrowia innych osób przebywających w Klubie albo rażąco naruszający powszechnie przyjęte normy lub obyczaje, w szczególności zachowywanie się przez Członka Klubu w Klubie w sposób narażający na uszczerbek renomę Operatora;
    4. Członek Klubu przeniesie prawa i obowiązki wynikające z umowy na osobę trzecią bez wymaganej zgody Operatora;
    5. Członek Klubu poda nieprawdziwe dane lub posłuży się sfałszowanymi dokumentami przy podpisywaniu umowy;
    6. Członek Klubu udostępni swoją kartę członkowską osobie trzeciej w celu nieuprawnionego skorzystania z usług Operatora;
    7. Zamknięcia Klubu.
  • Po stronie Członka Klubu występuje uprawnienie do wypowiedzenie umowy, gdy:
    1. nie świadczenia przez Operatora na rzecz Członka Klubu usług oferowanych w Klubie przez minimum dwa pełne okresy rozliczeniowe;
    2. Naruszenie przez Operatora postanowień Umowy w sposób powodujący zagrożenie dla życia lub istotne zagrożenie dla zdrowia Członka Klubu;
    3. Naruszenie przez operatora postanowień Umowy w sposób rażąco naruszający dobra osobiste Członka Klubu;
    4. Zamknięcia Klubu.
  • Oświadczenie woli mające na celu wypowiedzenie umowy powinno zostać złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
  • W celu wypowiedzenia Umowy bezterminowej, Członek Klubu może skorzystać ze stosownego formularza wypowiedzenia dostępnego w recepcji Klubu.
  • Członek Klubu może rozwiązać umowę z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia, który to okres liczony jest od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu kalendarzowym po złożeniu oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy.

§5 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1.    Użytkownik może składać reklamacje związane ze świadczeniem usług poprzez :

1.    Wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej: centrumproforma@gmail.com lub

2.    pisemnie na adres: LUK STRONG Łukasz Bernat, Gęsiniec ul. Modrzewiowa 2 57-100 Strzelin

5.    Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Użytkownika: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail (w przypadku wyboru takiej formy kontaktu) oraz opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji.

6.
Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.

7.    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni, LUK STRONG Łukasz Bernat w tym terminie wyśle informację o przyczynie niemożności rozpatrzenia reklamacji. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

8.    Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez Użytkownika adres e-mail lub w inny, wybrany przez Użytkownika lub uzgodniony przez Strony sposób.

9.    Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów

10. Zwrot opłaty za karnet jest możliwy w ciągu 14 dni od momentu zakupu pod warunkiem, iż klient posiada dowód zakupu karnetu i nie został on wykorzystany tzn. Kupujący nie skorzystał z usług za które zapłacił.

11. Zwrot opłaty za karnet możliwy jest wyłącznie w recepcji klubu, po podpisaniu oświadczenia o odbiorze gotówki za rezygnację karnetu.

12. Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.