PANEL KLIENTA
§1
Postanowienia ogólne
Klient może korzystać z usług oferowanych przez Klub na podstawie umowy o świadczenie usług zawartej z Operatorem, z zastrzeżeniem wariantu karnetu (abonamentu do korzystania z usług oferowanych w Klubie – dalej “Karnet”) wybranego przez Członka Klubu, albo na podstawie honorowanej przez Operatora karty partnera (dalej “Partner”), będącego jeden z podmiotów z którym Operator zawarł stosowne porozumienie. Operator w prowadzonym przez siebie Klubie honoruje następujące karty:
Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy o świadczenie usług zawartej
z Operatorem lub Umowy Partnerskiej, przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko, data urodzenia, telefon, adres zamieszkania, email, numer ICE) w celu rejestracji jako Członek Klubu oraz w celu realizacji postanowień umowy o świadczenie usług zawartej z Operatorem lub Umowy Partnerskiej.
Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz:
Członkowie Klubu, przebywający na terenie Klubu, zobowiązani są do:
13. Osoby korzystające z Usług Klubu zobowiązane są do poinformowania Klubu (formularz) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania intensywnych ćwiczeń fizycznych (typu crossfit) oraz że mają świadomość specyfiki zajęć prowadzonych w Klubie oraz mogących wystąpić w trakcie nich kontuzjach
§2
Siłownia i zajęcia grupowe
Uczestnictwo w zajęciach grupowych odbywających się na sali przygotowania motorycznego cross dla Członków Klubu (również dla tych z Umową Partnerską / kartami Multisport, Fit Profit, Fit Sport, MEDICOVER SPORT ,) wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca na dane zajęcia.
§3 POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Wszelkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji Klientów Klubu są przetwarzane, gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1000.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119, str. 1 ze sprostowaniem), zwane dalej łącznie RODO.
2. Członkowie Klubu w momencie zakupienia Karty Uczestnictwa/Karnetu Klubu potwierdzają zapoznanie się i akceptację Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych w Klubie ProForma – Strength & Conditioning
3. Klienci Klubu w momencie zakupienia Karty Uczestnictwa/Karnetu Klubu wyrażają zgodę na udostępnienie swojego wizerunku, w szczególności na wykorzystywanie, utrwalanie, obróbkę oraz powielanie wykonanych zdjęć/filmów oraz innych audiowizualnych form utrwalania wizerunku za pośrednictwem dowolnego medium, wyłącznie w celu informacji i promocji działań Klubu Sportowego ProForma – Strength & Conditioning
4. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim i będą używane wyłącznie w celach marketingowych Klubu.
5. Administratorem danych osobowych (ADO) jest ProForma – Strength & Conditioning, email: centrumproforma@gmail.com
§4 Wypowiedzenie umowy
W szczególności po stronie Operatora występuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy, gdy:
Po stronie Członka Klubu występuje uprawnienie do wypowiedzenie umowy, gdy:
§5 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Użytkownik może składać reklamacje związane ze świadczeniem usług poprzez :
1. Wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej: centrumproforma@gmail.com lub
2. pisemnie na adres: LUK STRONG Łukasz Bernat, Gęsiniec ul. Modrzewiowa 2 57-100 Strzelin
5. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Użytkownika: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail (w przypadku wyboru takiej formy kontaktu) oraz opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji.
6.Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.
7. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni, LUK STRONG Łukasz Bernat w tym terminie wyśle informację o przyczynie niemożności rozpatrzenia reklamacji. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
8. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez Użytkownika adres e-mail lub w inny, wybrany przez Użytkownika lub uzgodniony przez Strony sposób.
9. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów
10. Zwrot opłaty za karnet jest możliwy w ciągu 14 dni od momentu zakupu pod warunkiem, iż klient posiada dowód zakupu karnetu i nie został on wykorzystany tzn. Kupujący nie skorzystał z usług za które zapłacił.
11. Zwrot opłaty za karnet możliwy jest wyłącznie w recepcji klubu, po podpisaniu oświadczenia o odbiorze gotówki za rezygnację karnetu.
12. Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.