METAMORFOZY

A huge number of people across the world resolve to improve their health and fitness. For some this means losing weight, for others it’s gaining muscle, and for some people, it’s more about working on developing a healthy mindset. Transforming your physique, health, and lifestyle doesn’t happen overnight.

KAMILA

Skąd wiesz ile będzie Cię to kosztować skoro nawet nie spróbowałeś/aś ?
38 lat, dwójka dzieci, praca oraz szereg innych obowiązków- dla niej wymówki nie istnieją 💪

 

Trafiła do nas jako nowicjusz. Nie posiadała jakiekolwiek doświadczenia związanego z treningiem siłowym oraz odżywianiem. Dodatkowo stwierdziliśmy u niej wady takie jak:
– syndrom skrzyżowania górnego;
– syndrom skrzyżowania dolnego;
– ograniczona mobilność stawów skokowych.
Po nauce prawidłowych wzorców ruchowych oraz wyrównania dysbalansu strukturalnego, przeszliśmy do kolejnego etapu w którym obraliśmy partie priorytetowe, pomagające nam wstrzelić się w idealny kanon kobiecej sylwetki:
– boczny akton mięśnia naramiennego;
– najszerszy grzbietu;
– regionalne targetowanie w obszary mięśni pośladkowych (część górna, część dolna oraz część boczna)
Takie zabiegi pozwoliły nam na wizualne pomniejszenie talii (rozbudowując górne części ciała oraz pośladkowy średni), oraz na holistyczne spojrzenie na cały mięsień pośladkowy w celu stworzenia kompletnego kształtu tej partii.
Przez cały okres pracowaliśmy w periodyzacji blokowej- manewrowaliśmy takimi parametrami jak objętość oraz intensywność.
Treningi na minibandach odeszły już dawno do lamusa- przez cały okres treningowy skupialiśmy się na kolokwialnym „dźwiganiu żelaza”, uwzględniając najkorzystniejsze aspekty anatomiczne oraz biomechaniczne.
Warto dodać, ze kluczowym zabiegiem dietetycznym, który jest często marginalizowany wśród kobiet, było wprowadzenie okresu masowego w celu potęgowania hipertrofii.
3 treningi w tygodniu, spożywanie ulubionych posiłków (uwzględnionych w bilans kaloryczny oraz makroskładniki)
Spędzenie około 4 godzin w tygodniu na siłowni oraz 40 min w kuchni- tyle kosztowało nas pozbycie się wszelkich kompleksów związanych ze swoim ciałem oraz stworzenie piękniej atletycznej sylwetki.
Dalej uważacie, ze to takie wielkie poświęcenie oraz zrewolucjonizowanie całego swojego życia ?
2 lata współpracy (odejmując nasze kochane lockdowny wyszedłby solidny rok pracy).

 

AGATA

Zaufanie do osoby prowadzącej= efekty.
Kolejna podopieczna, która w 100% zaufała naszemu doświadczeniu i trzymała się zaleceń bez jakichkolwiek wątpliwości.
Nowicjuszka, bez jakiegokolwiek doświadczenia treningowego oraz dietyczynego, która zdecydowała się na korzystanie z usług zajęć grupowych w naszym klubie.
Mimo licznego grona person uczęszczających na zajęcia, staramy się maksymalnie zindywidualizować ćwiczenia oraz programy dietetyczne dla każdej osoby w celu sprostania oczekiwaniom naszego klienta.
W tym konkretnym przypadku postawiliśmy na zmaksymalizowanie objętości w celu hipertrofii pośladków oraz mięśni naramiennych. Reszta partii była trenowana jedynie jako „uzupełnienie” jednostki treningowej.
Kluczowym aspektem dietetycznym, który pomógł nam maksymalizować efekty, był surplus kaloryczny (okres masowy).
W pracy z kobietami będziemy zawsze opisywać nadrzędna role tego procesu, który jest nieodzownym elementem całego makrocyklu treningowego- BEZ TEGO NIE BĘDZIEMY W STANIE OSIĄGAĆ WYMARZONYCH EFEKTÓW.
Zdjęcie mówi samo za siebie.
3 miesiące stażu. 5 kilo więcej na wadze.
To dopiero początek naszej drogi

MIŁOSZ

.

6 miesięcy owocnej współpracy za nami !
Nasza współpraca rozpoczęła się w październiku 2021 roku.
Początkowym założeniem było wzmocnienie wszystkich mięśni stabilizujących nasz odcinek lędźwiowy kręgosłupa.
Przepuklina kręgosłupa utrudniała funkcjonowanie w życiu codziennym:
– ciągle bóle,
– problemy z poruszaniem,
– utrudniona realizacja docelowego sportu (piłka nożna).
W pierwszym etapie skupiliśmy się bardzo mocno na perfekcjonizowaniu techniki podstawowych wzorców ruchowych z uwzględnieniem wielu płaszczyzn oraz na wzmocnieniu szeregu mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postury naszego ciała.
Po 3 miesiącach rehabu weszliśmy już na założenia treningu stricte hipertroficznego, obierając na priorytety takie partie jak:
– klatka piersiowa.
– mięśnie naramienne.
– dwuglowy ramienia.
Dodatkowo akcentowalismy różne regiony wytwarzana siły, płaszczyzny ruchu oraz aspekty kontroli motorycznej w celu lepszego przełożenia pracy mięśniowej na sport docelowy, którym jest piłka nożna.
Protokół dietetyczny opierał się na małym surplusie kalorycznym- pozwoliło nam to zminimalizować łapanie tkanki tłuszczowej (masa trwała aż 6 miesięcy !)
Początek 74 kg na koniec 83.5 kg masy.
Oprócz efektów sylwetkowych widocznych na zdjęciach, udało nam się także zrealizować nasz nadrzędnych cel, którym było zabezpieczenie kręgosłupa oraz zminimalizowanie dolegliwości bólowych do zera.
Wielki zajawkowicz z ogromym charakterem !
Nie mamy zamiaru spoczywać na laurach. Lecimy z tym chłopakiem po dużo więcej !

KRZYSZTOF

Nasz człowiek z ProForma i jego metamorfoza.
122kg vs 98.9kg. vs 82.4kg
Wspólną pracę zaczęliśmy w październiku 2021 roku z wagą wynosząca 122 kg. Krzysiu nie miał jakichkolwiek wcześniejszych doświadczeń z odżywaniem oraz treningiem sylwetkowym.
Posiadał za to cechy, które My jako trenerzy cenimy sobie najmocniej w naszych klientach:
Dyscyplina.
Sumienność.
100% zaufania do zaleceń otrzymanych od trenera.
Ciężka praca.
Początkowy etap treningowy był związany z wyłącznie z rehabem oraz naprawianiem wad strukturalnych.
Aspekty dietetyczne budowaliśmy stopniowo dodając kolejne zalecenia z tygodnia na tydzień:
Kontroluj podaż białka.
Kontroluj podaż węglowodanów.
Kontroluj podaż tłuszczy.
Kontroluj podaż kalorii.
Tym właśnie sposobem stworzyliśmy wspólnie nawyki nie wrzucając od razu osobę bez doświadczenia na głęboką wodę.
„Przegrani trzymają dietę, zwycięzcy budują nawyki”
Po zrzuceniu 20 kg, zaczęły się niestety pojawiać ogromne efekty uboczne zmiany stylu życia, takie jak: większa energia, świetne samopoczucie, chęci do życia oraz pewność siebie.
Od początku lutego pracujemy już stricte na aspektach sylwetkowych dobierając już optymalne ćwiczenia wspomagające hipertrofię partii priorytetowych- w ciągu niecałych 2 miesięcy różnice w wadze wyglądały następująco- 98.9 kg- 82.4.
Współprace z Krzysiem to czysta przyjemność. Jest on tytanem pracy.

ZACZNIJ WSPÓŁPRACĘ